Acnelan behandling

Akne er en meget generende hudsygdom i hudens talgkitler, som typisk findes i ansigtet, på brystet eller ryggen. Det er en tilstand, som rammer både mænd og kvinder, og mange er desværre meget hæmmet af tilstanden.

Akne er hormonelt betinget. Derfor kan vi ikke fjerne årsagen til, at tilstanden opstår i huden. Det er dog muligt at symptombehandle med Acnelan, som er en peeling, der hjælper med at reparere huden. Ligeledes virker Acnelan ved at fjerne overskydende inflammation i form af acne-elementer. Behandlingen forebygger derved, at du ikke producerer ligeså meget talg fremadrettet.

Dine udbrud af akne nede.

Acnelan acne solution fra Mesoestetic er den mest fuldendte og aktuelle behandling af akne på det kosmetiske og medicinske marked i dag. Acnelan acne solution giver en effektiv, bekvem og hurtig behandling af selv svære tilfælde af akne. Samtidig er behandlingen prismæssigt overkommelig.

Acnelan acne solution fra Mesoestetic er et banebrydende produkt indenfor behandling af akne. Acnelan er en kombination af professionel klinikbehandling og egenbehandling derhjemme med en komplet serie af Acnelan produkter.

SELVE BEHANDLINGEN MED ACNELAN

14 dage før din første behandling forbereder du din hud med Salicylsyre (10%), som købes til hjemmebrug i forbindelse med din konsultation.

Vi anbefaler 3 behandlinger til mild/moderat akne og 5 behandlinger til svær akne. Der skal gå ca. 3 uger mellem hver behandling på klinikken.

ACNELAN ACNE SOLUTION BESTÅR AF 2 TRIN:

Trin 1 (klinikken): Huden afrenses, så produktet kan trænge dybt ned i huden. Den dybderensende og effektive Acnelan maske påføres. Masken er på huden i nogle minutter, hvorefter den fjernes.

Trin 2 (hjemme): Efter behandlingen instrueres du i at anvende de skræddersyede Acnelan produkter derhjemme.

GØR ACNELAN BEHANDLING ONDT?

Under selve behandlingen vil huden prikke en smule, ligesom huden måske føles varm.

EFTER BEHANDLING MED ACNELAN

Du ser det endelige resultat efter ca. 6 uger. Du skal undgå sol, sauna og svømmehal i dagene efter behandling med Acnelan.

HVOR MANGE BEHANDLINGER?

Det afhænger af hvor slem, din akne er. Generelt anbefales det, at du vedligeholder med en enkelt Acnelan behandling hver 3. måned, da akne er hormonelt og kommer indefra.

Pr. behandlingen kr. 849

Pris for 3 kurbehandlinger kr 2.350 (normal pris kr. 2.547)

Pris for 5 kurbehandlinger kr. 3.745 (normal pris kr. 4.245)

preload spinner